Select Page
Зібрались хоч дистанційно, та поспілкувались приємно, бо зустрічі “Клубу Маркетологів” – то завжди цікаво проведений час🥰🤓
Керівниця Клубу, доцент кафедри Ольга Краузе презентувала план роботи на рік. Керівники секцій розповіли своє бачення щодо доповідей у кожній із них, бо тематика дуже різна і кожна намагалась зацікавити студентів по-своєму😎
Нагадаємо вам секції доповідей “Клубу Маркетологів”:
«Маркетинг туристичного бізнесу» – керівниця – доцент кафедри Надія Голда
«Маркетинг інновацій – інструмент успішного бізнесу» – керівниця – доцент кафедри Ірина Піняк
«Цікавий Інтернет-маркетинг» – керівниця – доцент кафедри Світлана Шпилик
Метою діяльності студентського наукового гуртка є залучення студентів до проведення науково-дослідної діяльності, участі у наукових та бізнес-проектах, науково-практичних заходах та конкурсах, створення умов для творчого зростання у процесі навчання і оволодіння фахом для майбутньої професійної діяльності та кар’єрного росту👩‍💼👨‍💼