Select Page

Піняк Ірина Любомирівна

Посада:

Доцент кафедри промислового маркетингу

 Науковий ступінь: 

кандидат економічних наук

  Звання: 

доцент

 

Посилання на особисту сторінку на сайті бібліотеки ТНТУ: 

https://library.tntu.edu.ua/personaliji/a/p/pinjak-iryna-ljubomyrivna/

 Посилання на GoogleScholar: 

https://scholar.google.com.ua/citations?user=5JaEFVYAAAAJ&hl=uk

 Посилання на ORCID: 

https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0002-3938-7367

Освіта

1996 року з відзнакою закінчила Тернопільський приладобудівний інститут ім. Івана Пулюя і отримала кваліфікацію бакалавра менеджменту. В 1997 році закінчила Тернопільський державний технічний університет за спеціальністю «Інженер-економіст».

 Професійні здобутки

У 2010 р. Захистила в спеціалізованій раді Д 58.082.03 Тернопільського національного економічного університету дисертаційну роботу на тему: «Управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві».

Вчене звання доцента кафедри промислового маркетингу присвоєно у 2012 році.

 Досвід роботи

21.11.2000р. – 24.03.2003р. – асистент кафедри маркетингу на виробництві;

25.03.2003р. – 31.01.2008р. – старший викладач кафедри маркетингу на виробництві;

1.02.2008 р. – 17.04.2011 р. – у зв’язку з перейменуванням кафедри переведена на посаду старшого викладача кафедри промислового маркетингу1

8.04.2011р. – до нинішнього часу – доцент кафедри промислового маркетингу.

Професійні активності

1.Член Української асоціації маркетингу( Сертифікат №638 від 01.09.2021р.)

  1. Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» (Сертифікат №397 від 12.04.2021р).
  2. Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетинг» (Сертифікат №0100 (2013-11-29)).
  3. Незалежний консультант з питань маркетингу на ТОВ «Полісся Інвест Девелопмент» з 15.05.2017 року до нинішнього часу (довідка).
  4. Незалежний консультант з питань маркетингу на ТОВ «Нова Ера – 2016» з 13.03.2017 року до нинішнього часу (довідка).
  5. Незалежний консультант з питань маркетингу на підприємстві Інтернет провайдер «TerNet» з 11.08.2017 року до нинішнього часу (довідка).
  6. Certificate for Participation in the VI International Scientific and Practical Conference «FORMATION OF THE MECHANISM FOR STRENGTHENING NATIONAL ECONOMIC SYSTEMS COMPETITIVE POSITIONS IN GLOBAL, REGIONAL AND LOCAL DIMENSIONS» (Certificate 0058 March 31 – April 01, 2021, Ternopil, Ukraine).

Навчальні дисципліни

Курс Семестр ID Назва дисципліни Групи
І 2 896 Маркетинг ПП-11, ПФ-11, БМ-11, БА-11, ПО-11, ПК-11, БР-11
ІІІ 5 4956 Маркетинг у соціальних мережах ПМ-31
IV 7 3148 Маркетингова політика розподілу ПМ-41
V 2 2262 Стратегічний маркетинг ПМм-51
VI 3 4943 Маркетинг в галузях і сферах діяльності ПМм-61

Наукові інтереси

Маркетингові активи, маркетинг освітніх послуг, маркетинг у соціальних мережах, цифровий маркетинг, технології продажів.