Select Page

Оксентюк Богдана Андріївна

Посада: 

Завідувач кафедри

Доцент кафедри промислового маркетингу

Науковий ступінь: 

кандидат економічних наук

Звання: 

доцент

Посилання на особисту сторінку на сайті бібліотеки ТНТУ: 

https://library.tntu.edu.ua/personaliji/a/o/oksentjuk-bohdana-andrijivna/

 Посилання на Google Scholar: 

https://scholar.google.com.ua/citations?user=0Tk4RGYAAAAJ&hl=uk&oi=ao

Посилання на ORCID: 

https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0002-8125-8809

Освіта

У 1993-1998 рр. навчалася у Тернопільському державному технічному університеті ім. І.Пулюя за спеціальністю «Менеджмент у виробничій сфері», отримала диплом з відзнакою.

У 2006 р. отримала диплом за спеціальністю «Маркетинг».

 Професійні здобутки

У 2003 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук на тему: «Податкова система України в роки нової економічної політики (1921-1928 рр.)» за спеціальністю за спеціальністю 08.01.04 – економічна історія та історія економічної думки в Інституті світової економіки і міжнародних відносин НАН України.

У 2004 р. присвоєно вчене звання доцента.

23 вересня 2008 р. отримала диплом Доктора філософії – Second academic degree «Doctor of Scieces».

Гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг».

 Досвід роботи

1993-2003рр. – асистент кафедри маркетингу на виробництві Тернопільського державного технічного університету ім. І.Пулюя.

2003р.-сьогоднішній день – доцент кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету ім. І. Пулюя.

Протягом 2003-208рр. працювала за сумісництвом доцентом кафедри маркетингу ПВНЗ «Інститут економіки і підприємництва» та кафедри економіки підприємств Галицького інституту імені В’ячеслава Чорновола.

З 1 січня 2024 – завідувач кафедри промислового маркетингу.

Професійні активності

  1. Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Екомаркетинг» (Сертифікат №0157 від 30.10.2014р.).
  2. Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Комерційна діяльність посередницьких підприємств» (Сертифікат №0156 від 30.10.2014р.).
  3. Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетинг інновацій» (Сертифікат №0154 від 30.10.2014р.).
  4. Тренінг-інтенсив розвитку soft- та hard-skills у викладачів «Перезавантаження» (Тернопіль, 28.11.2018 р. – 21.06.2019 р.) (Сертифікат про підвищення кваліфікації СВ №0117)
  5. Тренінг “Інтерактивний освітній простір у сучасній школі: місія здійснення» (Тернопіль, 12-13 березня 2020 р.) (Сертифікат про підвищення кваліфікації СВ №0053 )
  6. Підвищення кваліфікації на ТОВ “Маркетингові технології  ПБС” (довідка №48-02 від 29 червня 2021р)
  7. Участь у Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», Тернопіль, ТНТУ, 22. 11.2021р. (Сертифікат про підвищення кваліфікації №0597)
  8. Участь у І Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації», Тернопіль, 28.10-29.10.2021р. (сертифікат)

 Навчальні дисципліни

Курс Семестр ID Назва дисципліни Групи
І 2 6203 Тренінгові технології особистісного зростання ПМ-11
ІІІ 5 1757 Екомаркетинг ПМ-31, ПМс-32
ІІІ 6 1820 Міжнародний маркетинг ПМ-31, ПМс-32
ІІІ 6 877 Маркетингова товарна політика ПМ-31, ПМс-32
V 1 878 Маркетинг інновацій ПМм-51
V 1 883 Методологія наукових досліджень в маркетингу ПМм-51
VI 3 879 Комерційна діяльність посередницьких підприємств ПМм-61

 Наукові інтереси:

маркетинг інновацій, маркетингова товарна політика, екомаркетинг, міжнародний маркетинг.