Говорили про світові тренди часу, серед яких: посилення ролі Інтернету в житті людини, прагнення до балансу роботи-особистого життя, успіхи компаній, що пристосовують запити до роботи із поколінням міленіалів, екологічні виклики, потреби в особистісному розвитку та інше.
Пан Тарас, як підприємець із величезним досвідом ведення бізнесу, наголосив, що криза сприяє розвитку прямого бізнесу, бо компанії не бажають переплачувати посередникам, а спонукають до винагороди за зусилля у збуті.
Доповідач поділився баченням, що майбутнє за рекомендаційним маркетингом (так зване «сарафанне радіо» – спосіб просування товарів і послуг завдяки рекомендаціям інших осіб). Компанії спонукають ділитись враженнями, досвідом, рекомендаціями, бо споживачя готові дослуховуватись до цих рекомендацій.