Select Page

🎯 Лекція №3 бізнес-курсу МESH була присвячена темі персонального брендингу. Студенти дізналися про основи брендингу та елементи побудови бізнес-іміджу, вчилися створювати власний бренд, правильно його позиціонувати та просувати.

📌Таємницями успішного підприємництва та побудови особистого бренду поділилася співзасновниця торгового центру Атріум, бізнес-леді з 20 річним досвідом Ирина Демкура.

«Персональний брендинг – процес управління і оптимізації вашого імені задля представлення публіці – вкрай важливе явище для тих, хто планує розвивати свою справу, прагне бути відомим і популярним, – розповіла пані Ірина. – Потрібно постійно навчатися. Не важливо, чи ти студент, чи бізнесмен з 20-річним стажем. Нині аби започаткувати власну справу потрібно бути мобільним і харизматичним. Ціль – це те, що буде вас мотивувати, вона має стати частиною вашого життя».

📌Про секрети просування та правильне позиціонування особистого бренду у соцмережах розповіла Олександра Струмчинська, спеціаліст із 4-річним досвідом роботи в сфері SMM, авторка індивідуальних навчальних програм з просування в соцмережах, засновниця SMM-школи у Тернополі.

«Основні навики, якими потрібно володіти, щоб розвивати свій бренд у соціальних мережах – вміння шукати інформацію, писати, постійно розвиватися, бути організованим, вміння працювати з рекламними кабінетом, робити макети для соціальних мереж, аналізувати, робити презентації, спілкуватись, вникати в продукт та знати теорію маркетингу», – розповіла Олександра.

За партами разом зі студентами-маркетологами сиділи Володимир ФаловичІрина ПінякЛілія Якимишин (Liliya Yakymyshyn)Світлана Шпилик

Більше фото знайдете за посиланням: https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/798965317124284?__tn__=-R