Select Page

Співпраця зі стейкхолдерами та фахівцями-практиками

5 грудня 2018 року в гостях кафедри була Лабораторія проектів”.

ГО «АТОМ» в особі Ірини Яремчук голови громадської організації “АТОМ” та Людмили Лукіян, заступника голови ГО “АТОМ”, що є засновницею агентства комунікацій «РеклаМіст», маркетологом за освітою та професією презентували нашим студентам-маркетологам тренінг “Лабораторія проектів”. Розповідали про структуру проектів, вимоги до них, типові проблеми при їх написанні. Пробували висувати ідеї проектів, виходячи із проблем, які турбують молодь, формували місію, цілі, завдання, планували та аналізували реальність досягнення цілей.

Було дуже цікаво та пізнавально, тому дякуємо спікерам дуже! Приходьте ще!

Було дуже цікаво та пізнавально, тому дякуємо спікерам дуже🏆! Приходьте ще😉🤓
Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/731786367175513

28 березня 2019 року до МАРКЕТОЛОГІВ ТНТУ завітав Президент міжнародної організації AIESEC Ukraine у Тернополі, говорили про Time Management, вийшла жвава дискусія, бо проблем із часом багато

А також Юрій Королишин, віце-президент з маркетингу та PR розповідав про закордонні стажування, вивчення іноземних мов, розвиток лідерських навичок – усе це тернопільській молоді пропонують в міжнародній організації “AIESEC”, яка продовжує набір для нових членів.

AIESEC – це міжнародна молодіжна організація, яка допомагає молоді розвиватись шляхом створення різноманітних проектів для покращення міст в яких існує дана організація. Тому якщо ти:

Зацікавлений в отриманні практичного досвіду у різних сферах(Management, SMM, HR, Event-management і багато інших)

Хочеш знайти людей які так само люблять розвиватись і робити зміни в нашому місті.

Ну і звісно підняти свій рівень англійської протягом роботи в організації.

Зацікавило? У AIESEC ти можеш знайти набагато більше можливостей на aiesec.ua/join-aiesec

Немає опису світлини.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/799393003748182

 5 квітня 2019 року була проведена гостьова лекція Інтернет-маркетолога мовних шкіл Профі-Центр Христини Савки.

Інтернет-маркетинг, те, без чого сучасний маркетолог загубиться на ринку праці, знаємо, чуємо та адаптовуємось до вимог ринку, залучаємо спеціалістів з Інтернет-маркетингу, кличемо до себе найкращих, робота яких говорить за них більше за будь-які регалії

Досить інтриг! Студенти-маркетологи мали прекрасну можливість поспілкуватись із випускницею Кафедра Промислового Маркетингу ТНТУ, красунею та супер успішною Інтернет-маркетологинею мовних шкіл Профі-Центр, Христиною Савка, яка поділилася своїми знаннями та досвідом роботи в Компанії Профі-Центр!

Лекція була присвячена сучасним тенденціям та найбільш дієвим інструментам в Інтернет-маркетингу: (SEO, SMM, таргетинг, контекстна реклама, ремаркетинг….)

Дякуємо також Аня Данилишина, яка дбає про розвиток компанії та розповіла про вакансію Інтернет-маркетолога, вимоги та поділилась досвідом та емоціями від роботи у компанії, що дбає про розвиток працівників, аж захотілось там працювати

Сказати, що дівчата зацікавили студентів, то нічого не сказати, бо багато було запитань, жвава дискусія, засиділись і ніхто не поспішав, студенти повні емоцій і вже заповнили заявки та готують резюме, сподіваємось, що хтось із наших маркетологів скоро приступить до виконання обов’язків на посаді

В захопленні від лекції Володимир Фалович, Надія Голда, Світлана Шпилик та Ірина Зварич, бо то було мега цікаво і пізнавально Реалізовуватимемо наші нові знання на сторінках кафедри

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/803643803323102

Впродовж лютого-квітня 2019 року у ТВЦ «Атріум» студенти-маркетологи опановували бізнес-курс з основ підприємництва «MESH»: слухали лекції, розробляли плани стартапів..

Перша частина заходу – презентації напрямків підготовки бізнес-стартапів, спікерами яких виступили провідні експерти з різних напрямків.

У другій частині заходу учасники активно знайомилися з тематичними нетворкінг-майданчиками, спілкувалися із експертами у сфері маркетингу, збереження довкілля, здоров’я, краси, а також мали можливість отримати особисту консультацію засновників курсу.

Особливої душевності та атмосферності додала заходу нетворкінг-гра Bingo.

Завідувачем кафедри Володимир Фалович підписано Меморандум про співпрацю із засновниками курсу та підприємцями, метою якої є залучення практиків до навчального процесу.

Слухачам курсу було презентовано алгоритм пітчингу проектів та їх підготовки.

комунікації.
👉👉Тегайте себе та друзів на фото!
Немає опису світлини.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/pfbid02Y2DuJdYSSLrUDSCt6DBVJPkKq74Q8Yh1ivNYhvXQnJiUMaCRGoEKbHnpiT39ezXQl

25 квітня 2019 року відбулася презентація молодіжних стартапів як результат мотиваційного MESH – Business Course. На конкурсній основі було відібрано трійку проектів-переможців, які отримали грошові призи від меценатів  Тараса Демкури та Ірини Демкури.

Наші маркетологи мали нагоду не лише прийняти участь у презентації проектів, а й, оскільки вони пропонували створити Івент-агенцію з підтримки молодіжних стартапів “The Choice Is”, то й організували усе дійство, наповнили його змістом і формою.

Наші Роман Зеленюк та Олег Гораль виступили у, новій для них, ролі ведучих дійства, Андрій Грабовський попрацював із технікою, наша Оленка Мельничук, SMM фахівцем та натхненником хлопців.

МАРКЕТОЛОГИ були винагороджені за старання грошовою винагородою у розмірі 1000 грн.

Немає опису світлини.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/pfbid02tvtjQHkztvnE83A1YHLFQYmcH5xLPocnrzwT6rGEgtf1iFUzfA3RG2ptcsfMRUwSl

Впродовж квітня 2021 року студенти – маркетологи були учасниками онлайн практики на Маркетинг-центрі «Далі», який є лідером ринку маркетингових послуг Західного регіону, а керівник Світлана Озімко – випускницею та головою Експертної ради роботодавців кафедри промислового маркетингу ТНТУ. В першу чергу, студенти вивчали чим займається компанія на їхніх сайтах по інтернет-макетингу, брендингу та рекламних послугах. Разом із маркетологами-практиками (дякуємо Христині Стецюк) та під керівництвом доцента кафедри Семенюк Світлани Богданівни студенти писали пости і статті про практичні поради з інтернет маркетингу в рубрику  https://dalistrategies.com/ua/category/daliwin-praktik/ і про практичні поради з традиційного маркетингу і брендингу в рубрику https://dalimarketing.com/uk/dalipraktik-ua/. Кращі роботи студентів розміщені на сайтах компанії:

Ухач Соломія – Особистий бренд. План розвитку (https://dalistrategies.com/ua/osobistij-brend-plan-rozvitku/),

Джерелейко Маряна – Інтернет-маркетинг: тренди й найкращі інструменти просування (https://dalistrategies.com/ua/internet-marketing-trendi-y-instrumenti-prosuvannya/).

Також студенти розробляли анімації, макети та сторіс. Це було надзвичайно корисно і пізнавально. Щиро вдячні Андрію Буяку за підтриману ініціативу.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук:  https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/1385662488454561

11 червня 2021 року кафедра промислового маркетингу радо приймала представників студії інтернет-маркетингу Online Media, які поділились досвідом зі студентами, розповіли про інструменти, хитрощі, особливості роботи Інтернет Маркетолога.

Всі розуміємо, що МАРКЕТОЛОГу без цих знань буде сутужніше на ринку праці. Нові дисципліни вже є у Освітній програмі, та досвід практиків – безцінний

Немає опису світлини.

Немає опису світлини.

Немає опису світлини.

Немає опису світлини.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах

Фейсбук: https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/1402143936806416

Спілкування студентів з практиками особливо цінне, у цьому напрямку постійно працюємо

7 жовтня 2021 року для студентів-маркетологів проведено практичне заняття із нашим партнером-практиком, приватним підприємцем Олександром Сохацьким на тему: “Фінансова грамотність маркетолога”.

Тема зустрічі була цікавою і актуальною, спікер торкнувся вічної теми: як заощаджувати і накопичити капітал; поспілкувались про те, де взяти стартовий капітал, що потрібно, щоб почати бізнес, чи доцільно взагалі заощаджувати і економити кошти на маркетингу та багато іншого.

Дякуємо спікеру за знання та досвід, а студентам за цікаві запитання та жваву дискусію

Немає опису світлини.

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах:

Фейсбук: https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/photos/a.336778743342946/1485307021823440

14 листопада 2022 року в рамках національного проекту по фінансовій грамотності фінансовим радником Олександром Сохацьким була проведена чергова гостьова лекція для студентів – маркетологів. Також були запрошені студенти Тернопільський кооперативний фаховий коледж та Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі. Теоретична частина була закріплена на тренажері «Життєвий капітал». Студенти вчились оцінювати свій потенціал, формувати фінансову подушку безпеки, приймати свідомі рішення по управлінню капіталом та формувати інші компетентності та навички.

Щиро дякуємо Олександру Сохацькому і його команді за цікавий захід, а нашим партнерам – студентам і викладачам коледжів – за прийняту участь!

В умовах війни, фізичного і емоційного виснаження саме такі заходи надихають нас рухатися вперед!

На зображенні може бути: 14 людей, люди сидять, люди стоять та текст «Incollage»

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах:

Фейсбук: https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/644092347505048

Реалізуючи освітні програми на засадах студентоцентрованого підходу, викладацький склад кафедри промислового маркетингу забезпечує постійне удосконалення навчального процесу, зокрема, в частині його практикоорієнтованої спрямованості.

Так, 9 листопада 2022 р. студенти кафедри промислового маркетингу разом із доцентом Бурліцькою Оксаною Петрівною та доцентом Оксентюк Богданою Андріївною взяли участь у відкритій лекції кафедри маркетингу «Одеської політехніки» Маркетинг в ОНПУ на тему «Маркетинг технології 3Д-друку».

Начальник відділу продаж 3D друку ТОВ «Телекомунікаційні технології» лектор Летницький Андрій Ігорович поділився професійним досвідом відносно видів моделювання об’єктів, рівнів складності 3D моделей, компонентів технології пошарового нарощування матеріалу для друку на 3D-принтерах (PLA, ABS пластик), а також можливостей 3D-принтерів, 3D графіки, конкурентної ситуації, методів та каналів просування 3D-друку.

Лекція підкріплена демонстрацією кейсів на базі ТОВ «Телекомунікаційні технології».

Кафедра промислового маркетингу висловлює щиру вдячність партнерам за цікаве високопрофесійне заняття та сподівання на подальшу співпрацю з університетською спільнотою. Для продовження справ праці укладено договір між кафедрою промислового маркетингу ТНТУ та кафедрою маркетингу Національного університету «Одеська політехніка».

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах:

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/pfbid02YxCEAqDuEf6sufWPv3nwj4222xuug7TrvZWEM7RoApBxtphDpx6uVANvAxWKH2Hol

Які види цінових стратегій використовує ТОВ «Босфор» для формування конкурентного статусу?

Які тактичні заходи присутні в компанії, щоб бути ближчою до своїх споживачів?

За якими показниками можна оцінити успіх туристичного підприємства?

Про це та багато іншого ми говорили вчора, 16 листопада 2022 р., із директором ТОВ «Босфор», ЮЛІЄЮ ПРИСЯЖНЮК в межах курсу «Маркетингове ціноутворення» (керівник курсу – Оксана Бурліцька).

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах:

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/pfbid0WHjcvw4KYgsmAVHg7g2amiiRzKXQCaskMfRmUqnR92mYu9tiZcLcxojbgR3LKxX4l

Для удосконалення навчального процесу, зокрема, в частині його практикоорієнтованої спрямованості це є надважливо – спілкування із практиками!

5 грудня 2022 року здобувачі-маркетологи разом із доцентом кафедри Шпилик Світланою Василівною у форматі живого спілкування дослідили увесь комплекс маркетингу одного із найбільших видавничих підприємств України – Редакції газети “Підручники і посібники”.

Величезне Дякуємо за проведену екскурсію агенту із постачання Марією Гап’юк та Видавництво “Підручники і посібники” – ваш приклад ведення бізнесу є неймовірно пізнавальним, бо ви – успішні; ековідповідальні (усі відходи виробництва ретельно збираються і передаються на переробку!); працівникоорієнтовані (ергономічні робочі місця, затишна кухня для працівників, усміхнені люди на усіх робочих місцях…), у вас було затишно й комфортно

Чого лиш вартує спілкування із маркетологом Віталієм Гребелюком, який поділився досвідом, розповів про повноваження, функції, дав зрозуміти, що МАРКЕТИНГ – це любов і це назавжди, але це не про “вивчив із підручника і сиджу собі тихо працюю”

Дякуємо керівництву підприємства за надану можливість завітати, запрошуйте ще, так вивчати Маркетинг набагато цікавіше.

На зображенні може бути: 10 людей, люди стоять та у приміщенні

Інформація розміщена на сторінках кафедри в соцмережах:

Фейсбук:

https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/posts/pfbid0LPKxEgfJZnDVhwP4K9zvvKqCwomFyar2gbQ5DSUkops3GqFNjS7WYGeimWCFxX9Hl