Select Page
А ви знаєте, що таке Бренд, як виник Логотип, як розробити Брендбук і що з ним робити?
20 квітня спільно з Кафедра управління інноваційною діяльністю та сферою послуг ТНТУ було проведено практико орієнтоване заняття зі студентами перших і других курсів, що навчаються за спеціальностями 075 «Маркетинг» та 241 «Готельно-ресторанна справа». Відповіді на вище зазначені питання були знайдені у ході дискусії та генерації ідей!
Дякуємо гостю Юрію Кулику – керівнику маркетингової агенції “Прості рішення” за чудовий виступ та надані практичні рекомендації щодо розробки міні брендбуків, проведення мозгового штурму, за розіграш фірмового горнятка від бренду Їжа Файного міста.
У межах проведеного заходу було презентовано проект брендбуку для Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , який розроблявся студентами маркетологами під керівництвом доцента кафедри Ірина Піняк. Особливо слід відзначити студентку 2 курсу Вікторія Віт за креативний підхід до презентації!
Проректор з економічної діяльності і розвитку ТНТУ ім. Івана Пулюя Шерстюк Роман Петрович, що став ініціатором студентської розробки, поділився власним баченням концепції розвитку університету, важливості процесного підходу до формування брендбуку і ролі студенства у ньому?
У нас попереду багато роботи, цікавих ідей та втілень!
На зображенні може бути: 8 людей та люди навчаються

На зображенні може бути: 6 людей та люди навчаються

На зображенні може бути: 9 людей та люди навчаються

На зображенні може бути: 7 людей та люди навчаються

На зображенні може бути: 7 людей та люди навчаютьсяНа зображенні може бути: 8 людей та люди навчаютьсяНа зображенні може бути: 5 людей та люди навчаються

На зображенні може бути: 4 людиниНа зображенні може бути: текст «тернопльський нашональний технчний унверситет IMEHI IBAHA пулюя бренд бренд-бук рекомендаци щодо використання ΦΙΡΜΟΒοΓο стилю THT»