Сьогодні мали надзвичайно цікаве практико-орієнтоване заняття на тему: “Архетипи в дії: дослідження поведінки споживача через МАК-карти”.
Запрошеною гостею була Юлія Присяжнюк (Julia Prysiazhniuk ), стейкхолдер освітньої програми “Маркетинг”, директор ТОВ “Босфор”, Кандидат в психотерапевти по методу символдрами, Член УСП.
Говорили про бренди та використані архетипи особистості в рекламі, про те, чому люди обирають ті чи інші бренди, як маркетологи повинні апелювати до цінностей, які відгукуються у людей, знати свою ЦА і грамотно використовують дані досліджень у комунікації.
Студенти-маркетологи та викладачі кафедри також мали можливість заглянути вглиб себе, подумати та осмислити “Ким я є” та “Ким я хочу бути”, “Які кроки я зроблю, щоб досягти успіху, цілей, змін….”
Дякуємо щиро, було цікаво та пізнавально
Останні коментарі