Select Page
Мета заходів – підвищення якості підготовки кваліфікованих фахівців, пошук обдарованої студентської молоді, стимулювання їх до творчої праці.
В олімпіаді прийняли участь 35 студентів. Завдання складалися окремо для кожного курсу, що включали презентації, розв’язування ситуаційних завдань, моделювання ситуацій, кейси.
30 березня комісією кафедри маркетингу було визначено переможців, які показали найвищий рівень підготовки:
1-е місце – Пошелюзна Тетяна (група ПМс-31), Плисюк Софія (група ПМ-11);
2-е місце – Молодецький Вадим (група ПМ-11), Калаур Вікторія та Кіндзерська Катерина (група ПМ-11);
3-є місце – Карп‘як Катерина (група ПМ-11), Кирилюк Катерина (група ПМ-11).
Також було підведено підсумки І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт та визначено переможців:
1-е місце – Каліщук Владислав (група ПМ-31). Тема: “Популяризація та розвиток екотуризму в Україні”. Науковий керівник: доц. Світлана Семенюк.
2-е місце – Боднар Ірина (група ПМс-41). Тема: “Формування сучасного маркетингу в умовах війни”. Науковий керівник: доц. Богдана Оксентюк.
3-е місце – Михалович Катерина (група ПМ-41). Тема: “Особливості реалізації маркетингу в умовах воєнного стану”. Науковий керівник: проф. Володимир Фалович .
Щиро вітаємо переможців!