25 жовтня своє професійне свято відзначали працівники сфери ринкової економіки – маркетологи, основною функцією яких є аналіз ринку, тобто аналіз попиту, пропозиції, конкуренції, споживачів.

Де б не був задіяний маркетолог, в якій галузі він би не працював, основними його якостями повинні бути аналітичний склад розуму, розвинута уява, комунікабельність, творчий потенціал. Для того, щоб розвивати ці якості кафедра промислового маркетингу щороку в день професійного свята проводить різні заходи.

У 2018 році  студенти та викладачі грали у “Монополію”.

Вечірка в стилі “Black and White”, до дня Маркетолога.
Свято відбулось😍 грали в “Інтуїцію”, змушували студентів відповідати на незручні запитання😎, потім прийшла “МАФІЯ”, чудово провели час😍😂  День Маркетолога вдався, однозначно!