Select Page
1 липня розпочинається процес подання онлайн-заяв до закладів вищої освіти в електронній формі.
Він здійснюється через електронні кабінети, створення яких стане можливим на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/ з 1 липня.
Для відкриття електронного кабінету вам необхідно вказати:
✅адресу електронної пошти (вона буде логіном для входу). Пам’ятайте: неприпустимо використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, таких як, mail.ru, yandex.ru.
✅один з сертифікатів ЗНО (номер, пін-код, рік отримання (2018–2021)). Інші сертифікати потрібно буде додавати вже після реєстрації;
✅свідоцтво про повну загальну середню освіту (атестат) – серію, номер та середній бал додатка.
Якщо у вас все ще виникають питання щодо відкриття електронного кабінету, перегляньте відеоінструкцію від Міністерства освіти і науки України ➡️ https://www.youtube.com/watch?v=FezBa-laeOM&t=2s…
📎 До електронного кабінету потрібно завантажити наступні документи:
✒️ контактний номер телефону у форматі +380. Вказуйте декілька телефонних номерів, це полегшить оперативний зв’язок із вами у разі необхідності;
✒️ фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту. Формат файлів JPG (JPEG, PNG), розміром не більше 1 Мб.
☝ Допомогти вам відкрити електронний кабінет можуть і у приймальних комісіях закладів вищої освіти. Чекаємо на вас у Консультаційному центрі Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя за адресою вул.Руська 56, каб. 101, 111.
Залишились питання? Більше інформації про #Вступ2021 ви можете отримати у нас на сайті ➡️ https://vstup.tntu.edu.ua/, або на сторінці Абітурієнт ТНТУ