Select Page
25 травня 2021 р. відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. Івана Пулюя «Клуб маркетолога». Засідання клубу під головуванням к.е.н., доцента кафедри Краузе Ольги Ігорівни присвячено науковим дебатам на тему «Маркетинг: практичне застосування».
Попри початок аудиторного навчання ми ще не ризикнули проводити захід аудиторно та піддавати небезпеці студентів, тому зустрічались та дискутували онлайн🤓
Доповіді представили:
✅ Хавула Марія, Весна Богдан (1 курс) – “Ведення комерційної сторінки в Instagram”
✅ Панасюк Ольга, Куций Віталій ( 1 курс) – “Ведення комерційної сторінки в YouTube”
✅ Юрій Шевчук (1 курс) – “Створення і ведення комерційної сторінки у Facebook”
✅ Михайлович Катерина (2 курс) – “Застосування маркетингового інструментарію для розвитку бізнесу в Fashion-індустрії”
✅ Джерелейко Мар’яна, Дябло Марія (4 курс) – “Маркетинг подій”
✅ Янковська Влада (4 курс) – “Застосування інструментів маркетингу в мережі супермаркетів «Сільпо»
✅ Шеремета Ольга (5 курс) – “Мерчандайзинг (на прикладі мережі магазинів «Єва»)”
Також дякуємо Свергуну Миколі та Свергуну Михайлові, молодим підприємцям, власникам магазину, за те, що поділились із студентами практичним досвідом та розповіли про “Бізнес-маркетинг”
Жвава дискусія супроводжувала усі доповіді і це означає, що ми частіше проводитимемо зустрічі “Клубу маркетологів”😉