Select Page
ЗАПРОШУЄМО
професорсько-викладацький склад навчальних закладів, аспірантів, студентів, управлінців та працівників органів державної влади, представників ділових кіл до участі у роботі
XІ РЕГІОНАЛЬНОЇ
НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ
ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ
МОЛОДИХ ВЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ
«МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
1) Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід
Керівник секції – Оксентюк Богдана Андріївна
2) Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва
Керівник секції – Шпилик Світлана Василівна
3) Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств
Керівник секції – Краузе Ольга Ігорівна
4)Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу
Керівник секції – Піняк Ірина Любомирівна
5) Маркетингові технології підприємств сфери
послуг
Керівник секції – Голда Надія Михайлівна
Із запитаннями звертатись до секретаря оргкомітету:
Краузе Ольги Ігорівни – к.е.н., доцента кафедри промислового маркетингу
Тм. 097 94 355 79