Семенюк Світлана Богданівна | ||
Посада: Доцент кафедри промислового маркетингу Науковий ступінь: кандидат економічних наук Звання: доцент
|
Посилання на особисту сторінку на сайті бібліотеки ТНТУ: https://library.tntu.edu.ua/personaliji/a/s/semenjuk-svitlana-bohdanivna/ Посилання на Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=XrVXJ1cAAAAJ&hl=uk Посилання на ORCID: https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0003-3061-4145
|
Освіта
У 1993-1999 рр. навчалася у ПВНЗ «Інститут економіки та підприємництва» за спеціальністю «Маркетинг» та отримала диплом з відзнакою.
Професійні здобутки
У 2008 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук на тему: «Кон’юнктура ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів» за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) у Львівській комерційній академії Укоопспілки.
У листопаді 2012 р. присвоєно вчене звання доцента.
Член робочої групи по удосконаленню освітніх програм спеціальності «Маркетинг» ОР бакалавр та магістр, брала участь у розробці освітньої програми для третього рівня вищої освіти – доктора філософії спеціальності «Маркетинг».
Досвід роботи
1998–2003рр. – лаборант кафедри маркетингу ПВНЗ «Інститут економіки і підприємництва»,
2003-2007рр. – інспектор навчальної частини, методист відділу перепідготовки, керівник департаменту маркетингу.
2007-2009р. – викладач кафедри маркетингу ПВНЗ «Інститут економіки і підприємництва».
2009- по сьогоднішній день – доцент кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету ім. І. Пулюя.
Протягом 2009-2016рр працювала за сумісництвом заступником директора з маркетингу Центру довузівської підготовки ТНТУ ім. І.Пулюя.
З 2017 року і по сьогодні заступник завідувача кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І.Пулюя.
Гарант
Освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Професійні активності
- Член Української асоціації маркетингу ( Сертифікат №578 від 31.03.2021р.)
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Інформаційний маркетинг» (Сертифікат №0091 від 29.1.2013р).
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Введення в спеціальність» (Сертифікат №0221 від 15.03.2018р).
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетингове планування» (Сертифікат №0300 від 17.02.2021р).
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Дослідження ринку» (Сертифікат №0312 від 12.04.2021р).
- Навчальний курс «Цифровий маркетинг»( Сертифікат від 23.06.2021р.)
- Учасник форуму «Інновації в освіті, бізнесі, ІТ та культурі: світогляд та практичні кейси» (Сертифікат за реєстраційним номером ПК-К 21-02/207 від 25.02.2021
- Участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ НАЦІОНАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ У ГЛОБАЛЬНОМУ, РЕГІОНАЛЬНОМУ ТА ЛОКАЛЬНИХ ВИМІРАХ», Тернопіль, ТНТУ, 31.03-1.04.2021р. (Сертифікат №0028)
- Міжнародна програма підвищення кваліфікації “International Educational Project “East-West” (Термін: 3.11.22 по 30.12.2022) (Міжнародний сертифікат №9519)
Навчальні дисципліни
Курс | Семестр | ID | Назва дисципліни | Групи |
І | 1 | 853 | Введення в спеціальність | ПМ-11, |
ІІ | 4 | 4640 | Дослідження ринку | БМ-21, ПО-21, ПП-21, ПФ-21, ПК-21 |
ІІІ | 6 | 855 | Інформаційний маркетинг | ПМ-31 |
IV | 8 | 856 | Маркетингове планування | ПМ-41 |
V | 1 | 1036 | Маркетинговий менеджмент | ПМм-51 |
VI | 3 | 5748 | Діджитал-маркетинг | ПМм-61 |
Наукові інтереси
Інноваційний маркетинг, маркетинг освітніх послуг, маркетингове планування, цифровий маркетинг.