Краузе Ольга Ігорівна
Посада: Доцент кафедри промислового маркетингу Науковий ступінь: кандидат економічних наук Звання: доцент |
Посилання на особисту сторінку на сайті бібліотеки ТНТУ: https://library.tntu.edu.ua/personaliji/a/k/krauze-olha-ihorivna/ Посилання на Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=Qb5YDhIAAAAJ&hl=uk Посилання на ORCID: |
Освіта
Закінчила Тернопільську академію народного господарства (1997 р., нині Західноукраїнський національний університет), спеціальність «Економіст-правознавець», 2000-2003 рр. аспірант Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя.
Професійні здобутки
У 2005 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук на тему: «Соціально-економічна природа й динаміка безробіття в трансформаційній економіці» за спеціальністю 08.01.01 – у науково-дослідному фінансовому інституті при міністерстві фінансів України (м. Київ)
У лютому 2009 р. присвоєно вчене звання доцента.
Керівник науково-дослідної роботи на тему «Маркетингова стратегія формування попиту на товари та послуги на ринках України» ( 2012-2014 рр.) Номер державної реєстрації: 0122U002210
Керівник науково-дослідної роботи на тему «Маркетингові стратегії розвитку підприємств автомобілебудівної промисловості» (2016-2018 рр.). Номер державної реєстрації 0116U000408
Керівник науково-дослідної роботи на тему «Формування комплексу маркетингових технологій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах цифрової економіки» (2022-2023 рр.). Номер державної реєстрації: 0122U200518
Досвід роботи
2002-2005 рр. – асистент кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І.Пулюя.
З 2006 р. по сьогодні – доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І.Пулюя.
З 2009 р. по 2016 р. заступник завідувача кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І.Пулюя.
Професійні активності
1.Член Української асоціації маркетингу ( Сертифікат № 636 від 01.09.2021р.)
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» (Сертифікат №341 від 16.12.2021р).
- Інтерактивний навчальний курс для системи ДН ТНТУ з дисципліни «Маркетинг продаж» (Сертифікат №342 від 16.12.2021р).
Навчальні дисципліни
Курс | Семестр | ID | Назва дисципліни | Групи |
ІІ | 3 | 1079 | Інфраструктура товарного ринку | ПМ-21, ПМз-21 |
ІІ | 3 | 1727 | Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності | ПМ-21, ПМз-21 |
ІІІ | 5 | 4962 | Маркетинг продаж | ПМ-31, ПМс-31, ПМз-31, ПМзс-31 |
IV | 7 | 988 | Маркетинг промислового підприємства | ПМ-41, ПМс-41, ПМз-41, ПМзс-41 |
V | 9 | 4961 | Маркетинговий аналіз | ПМм-51, ПМз-51 |
VI | 11 | 2168 | Управління конкурентоспроможністю | ПМм-61, ПМз-61 |
Наукові інтереси
Маркетинг промислового підприємства, маркетинг продаж, маркетинговий аналіз, управління конкурентоспроможністю, інфраструктура товарного ринку, маркетинг автомобілебудівної промисловості