Фалович Володимир Андрійович |
||
Посада: Професор кафедри промислового маркетингу Науковий ступінь: доктор економічних наук Звання: професор |
Посилання на особисту сторінку на сайті бібліотеки ТНТУ: https://library.tntu.edu.ua/personaliji/a/f/falovych-volodymyr-andrijovych/ Посилання на GoogleScholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=KVcGHq4AAAAJ Посилання на Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57190442021 Посилання на ORCID: |
Освіта
У 1997 році закінчив Тернопільську академію народного господарства за спеціальністю економіка підприємства.
У 2005 році закінчив Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя за спеціальністю «Маркетинг».
Професійні здобутки
У 2011 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук на тему: «Планування функціонування ланцюга поставок машинобудівної продукції» за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) в ПВНЗ «Львівський університет бізнесу та права».
У 2013 р. присвоєно вчене звання доцента.
У 2018 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук на тему: «Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення» за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) в ТНТУ ім. І.Пулюя».
У 2021 р. присвоєно вчене звання професора.
Академік Академії соціального управління з 2019 року.
Член робочої групи по розробці та удосконаленню освітніх програм спеціальності «Маркетинг» ОР молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії.
Гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг» третього (доктор філософії) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Досвід роботи
2000-2001рр. – асистент кафедри маркетингу на виробництві, Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя.
2001-2012рр. – старший викладач кафедри маркетингу на виробництві, Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя.
2012-2018 рр. – доцент кафедри промислового маркетингу,Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.
З 2018 року по 2023 завідувач кафедри промислового маркетингу, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.
Професійні активності
1.Член Всеукраїнської громадської організації «Об’єднання Маркетологів України» (Посвідчення № 0261 від 1.01.2020р.).
2.У 2016 році пройшов стажування на ТОВ «Завод газового обладнання «Альфа-Газпромкомплект» (м.Тернопіль).
3.У період з 22 липня 2019 року по 14 серпня 2019 року пройшов наукове стажування (120 годин) у Суспільній академії наук у м. Лодзь (Республіка Польща) (сертифікат).
4.У 2019 році отримав сертифікат, який підтверджує рівень володіння іноземною (польською) мовою на рівні В2.
5. Участь у форумі «Цифрові трансформації в освіті, бізнесі, IT та культурі» (Сертифікат за реєстраційним номером ПК-К 21-03/278 від 25.03.2021 р.)
6. Участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ НАЦІОНАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ У ГЛОБАЛЬНОМУ, РЕГІОНАЛЬНОМУ ТА ЛОКАЛЬНИХ ВИМІРАХ», Тернопіль, ТНТУ, 31.03-1.04.2021р.(Сертифікат про підвищення кваліфікації)
7.У 2022 році пройшов міжнародне стажування (210 годин) за програмою підвищення кваліфікації у відділі маркетингу підприємства STELA LaxhuberGmbH на тему: «Маркетинг та логістика в системі менеджменту підприємства: досвід на європейському рівні» (Массінг, Німеччина) (сертифікат).
Навчальні дисципліни
Курс | Семестр | ID | Назва дисципліни | Групи |
VI | 6 | 1362 | Маркетингові комунікації | ПМ-31 |
VIII | 8 | 859 | Маркетингові дослідження | ПМ-41 |
VIII | 8 | 1848 | Новітній маркетинг | ПМ-41 |
Наукові інтереси
Маркетинг, цифровий маркетинг, логістика.