1234

Чому ми? 

sample image Наша кафедра викладає маркетинг з прив'язкою до виробництва. Ви отримуєте більше знань і досвіду.

Найкращі викладачі! 

sample image Лише у нас найкращі, найкваліфікованіші викладачі, які добре розуміють, що зараз потрібне студентам.

Цікава інформація! 

sample image В нашій бібліотеці найсвіжіші книги і журнали. А також доступ до електронних бібліотек в мережі інтернет.

marketingМаркетинг необхідний на будь-якому підприємстві, у будь-якій галузі, є однією з найактуальніших спеціальностей, яка сприяє швидкому кар’єрному зростанню

У пошуках найбільш перспективних професій редакція Української правди (від 21 червня 2014 р.) опитала лідерів галузей і агентств з підбору персоналу.  Експерти називали професії, які будуть тільки зростати в ціні найближче десятиліття, підкріплюючи свої прогнози вагомими аргументами: підйом галузі, вже зараз існуючий дефіцит фахівців, тенденції росту економіки в тих або інших напрямках.

У 20 найперспективніших професій наступного десятиліття маркетолог займає переконливе 4 місце: 

1. Продавець

2. IT-фахівець

3. Інженер з автоматизації виробництва

4. Маркетолог

5. Інженер комунального обслуговування

Як бачимо, маркетинг лежить в одній площині з продажами . Правда, професія маркетолога зайняла в рейтингу лише четверту позицію. Ріст конкуренції і прагнення компаній вписати бренди в історію гарантують попит на маркетологів. Особливо з нестандартним мисленням.

"За такими фахівцями почнеться полювання навіть раніше, ніж через п'ять років", - упевнений генеральний директор одного з найбільших постачальників елітного алкоголю компанії "Перно Рікар Україна" Денис Ошанін.  Дефіцит маркетологів буде обумовлений іноземними інвестиціями і відродженням вітчизняного виробництва.

Маркетолог - це фахівець з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція матиме великий попит і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв'юєрів, що з'ясовують переваги покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльними характеристиками. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

Специфіка професії маркетолога:

Плюси професії:

  • Висока заробітна плата.
  • Великі перспективи кар'єрного росту.
  • копітка праця. Щоб знайти вигідні ринки збуту товарів і зміцнитися на них, маркетолог спочатку повинен зібрати інформацію, проаналізувати ціни конкурентів, їх маркетингову політику. 

Мінуси професії:

Головним завданням маркетолога є знання законів ринку, успішне використання яких допоможе досягти максимального результату в бізнесі.Першопочатково під «маркетингом» розуміли – вивчення ринкового попиту на продукцію, що її виробляє фірма, і організацію її збуту..Із збільшенням кількості підприємств і ростом конкуренції цього стало замало. Виникла необхідність дослідити, за рахунок чого той чи інший товар або послуга привертають увагу покупців, як організувати його рекламу та визначити основні напрямки збуту. Як кажуть спеціалісти-маркетологи, їх робота – це технологія (розробка стратегій) і мистецтво (робота з людьми, що потребує вкладення душі, таланту, уяви.

Професія маркетолога дозволяє працювати в різних сферах людської діяльності і оволодівати багатьма специфічними уміннями і навичками, пов’язаними з економікою, соціологією, рекламою. По-перше, необхідно мати схильність до розумової, аналітичної роботи, творчі здібності, нестандартний погляд на звичні речі і явища. По-друге, важливо стійко переносити невдачі, робити висновки навіть з явно «провальної» справи ... І нарешті, маркетолог - активна, невгамовна людина, що вміє добувати нову інформацію, щоб не відстати від часу.

У широкому розумінні поняття "маркетинг" охоплює різноманітні види діяльності: аналіз ринку і конкурентів, проведення досліджень, участь у розробці ціноутворення, взаємодія з рекламними партнерами, просування продукту, участь у PR-акціях, управління брендами, торговим персоналом і багато іншого.

У ході навчання студенти докладно знайомляться з кон'юнктурою ринку, історією розвитку виробництва, торгівлі, основами ринкової економіки, підприємництва та ведення бізнесу, порядком ціноутворення та оподаткування, сучасними засобами збору та обробки інформації, організацією рекламної справи, формами та методами ведення рекламних кампаній, чинним законодавством , основами соціології, психології, правознавства, етики, статистики, а також з обчислювальною та оргтехнікою.