1234

Чому ми? 

sample image Наша кафедра викладає маркетинг з прив'язкою до виробництва. Ви отримуєте більше знань і досвіду.

Найкращі викладачі! 

sample image Лише у нас найкращі, найкваліфікованіші викладачі, які добре розуміють, що зараз потрібне студентам.

Цікава інформація! 

sample image В нашій бібліотеці найсвіжіші книги і журнали. А також доступ до електронних бібліотек в мережі інтернет.

Home

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In nec ultrices augue. Cras libero ligula, faucibus non commodo eu, ultrices id sem. Nullam viverra arcu sit amet libero sodales vulputate. Vivamus lacus nibh, dictum sed blandit eget, rutrum id erat. Nulla facilisi. Nulla facilisi. Donec ac nisi eros. Nulla facilisis urna vitae ipsum imperdiet a congue nunc suscipit. In hac habitasse platea dictumst. Nam sapien tellus, tempor non sagittis id, laoreet sit amet ligula. Vivamus mauris ligula, scelerisque vitae interdum ut, posuere sit amet eros. Donec risus est, vestibulum at iaculis interdum, dictum ac massa.

marketingМаркетинг необхідний на будь-якому підприємстві, у будь-якій галузі, є однією з найактуальніших спеціальностей, яка сприяє швидкому кар’єрному зростанню

У пошуках найбільш перспективних професій редакція Української правди (від 21 червня 2014 р.) опитала лідерів галузей і агентств з підбору персоналу.  Експерти називали професії, які будуть тільки зростати в ціні найближче десятиліття, підкріплюючи свої прогнози вагомими аргументами: підйом галузі, вже зараз існуючий дефіцит фахівців, тенденції росту економіки в тих або інших напрямках.

У 20 найперспективніших професій наступного десятиліття маркетолог займає переконливе 4 місце: 

1. Продавець

2. IT-фахівець

3. Інженер з автоматизації виробництва

4. Маркетолог

5. Інженер комунального обслуговування

Як бачимо, маркетинг лежить в одній площині з продажами . Правда, професія маркетолога зайняла в рейтингу лише четверту позицію. Ріст конкуренції і прагнення компаній вписати бренди в історію гарантують попит на маркетологів. Особливо з нестандартним мисленням.

"За такими фахівцями почнеться полювання навіть раніше, ніж через п'ять років", - упевнений генеральний директор одного з найбільших постачальників елітного алкоголю компанії "Перно Рікар Україна" Денис Ошанін.  Дефіцит маркетологів буде обумовлений іноземними інвестиціями і відродженням вітчизняного виробництва.

Маркетолог - це фахівець з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція матиме великий попит і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв'юєрів, що з'ясовують переваги покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльними характеристиками. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

Детальніше: Професія маркетолога

marketing Сталося! У хіт-параді найзатребуваніших спеціальностей намітився новий лідер. На зміну нещодавнім фаворитам абітурієнтів - "Юриспруденції" і "Економіці" - прийшов більш актуальний "Маркетинг".

Класичне визначення маркетингу звучить так: "виявлення, прогнозування, задоволення споживчого попиту і керування ним". Іншими словами, саме від роботи маркетингової служби багато в чому залежить, наскільки ті чи інші послуги і товари будуть затребувані на ринку. Мета спеціаліста з маркетингу - вивчити потреби потенційного споживача, виявити, наскільки продукт, пропонований компанією, буде цим потребам відповідати, де і як він найкраще продаватиметься. На думку викладачів провідних ВНЗ і спеціалістів з підбору персоналу, маркетолог - одна з найперспективніших і найзатребуваніших професій на російському ринку праці. Будь-яка організація, навіть якщо у ній немає маркетингового відділу, все одно провадить маркетингову діяльність - розробляє товари чи послуги, встановлює на них ціни, створює систему розповсюдження і просування, займається рекламою. Професійні маркетологи потрібні для того, щоб скоординувати цю роботу, зробити її більш ефективною.

 
Детальніше: Вітання гостям нашого сайту!