1234

Чому ми? 

sample image Наша кафедра викладає маркетинг з прив'язкою до виробництва. Ви отримуєте більше знань і досвіду.

Найкращі викладачі! 

sample image Лише у нас найкращі, найкваліфікованіші викладачі, які добре розуміють, що зараз потрібне студентам.

Цікава інформація! 

sample image В нашій бібліотеці найсвіжіші книги і журнали. А також доступ до електронних бібліотек в мережі інтернет.

Home

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In nec ultrices augue. Cras libero ligula, faucibus non commodo eu, ultrices id sem. Nullam viverra arcu sit amet libero sodales vulputate. Vivamus lacus nibh, dictum sed blandit eget, rutrum id erat. Nulla facilisi. Nulla facilisi. Donec ac nisi eros. Nulla facilisis urna vitae ipsum imperdiet a congue nunc suscipit. In hac habitasse platea dictumst. Nam sapien tellus, tempor non sagittis id, laoreet sit amet ligula. Vivamus mauris ligula, scelerisque vitae interdum ut, posuere sit amet eros. Donec risus est, vestibulum at iaculis interdum, dictum ac massa.

idnG33yn700

Запрошуємо прийняти участь у роботі

VIІ РЕГІОНАЛЬНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ

ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

«МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНОМУ

НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

Вимоги до оформлення тез доповіді шукайте

тут  Вимоги до оформлення тез

Шановні учасники конкурсу "Творча молодь - майбутнє маркетингу!"

Відбувся фінальний етап конкурсу - нагородженні переможців

Фотозвіт за результатами конкурсу шукайте тут https://www.facebook.com/PromMarketingTNTU/

От і відбулось) Щасливі звітувати про результати конкурсу "Творча молодь - майбутнє маркетингу.

Детальніше: Увага Конкурс

Співпраця

Кафедра промислового маркетингу тісно співпрацює з іншими кафедрами ТНТУ ім. Івана Пулюя, з ВНЗ України, з Люблінською політехнікою (Польща), а також провідними підприємствами Західної України.

Кафедра має тісні наукові зв’язки з:

-  кафедрою маркетингу та інноваційної діяльності Сумського державного університету,

-  кафедрою маркетингу Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля,

-  кафедрою менеджменту Київського національного політехнічного інституту «КПІ»;

- кафедрою маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», яка має статус опорної кафедри для технічних вищих навчальних закладів Західного регіону.

Детальніше: Договори і співпраця

marketingМаркетинг необхідний на будь-якому підприємстві, у будь-якій галузі, є однією з найактуальніших спеціальностей, яка сприяє швидкому кар’єрному зростанню

У пошуках найбільш перспективних професій редакція Української правди (від 21 червня 2014 р.) опитала лідерів галузей і агентств з підбору персоналу.  Експерти називали професії, які будуть тільки зростати в ціні найближче десятиліття, підкріплюючи свої прогнози вагомими аргументами: підйом галузі, вже зараз існуючий дефіцит фахівців, тенденції росту економіки в тих або інших напрямках.

У 20 найперспективніших професій наступного десятиліття маркетолог займає переконливе 4 місце: 

1. Продавець

2. IT-фахівець

3. Інженер з автоматизації виробництва

4. Маркетолог

5. Інженер комунального обслуговування

Як бачимо, маркетинг лежить в одній площині з продажами . Правда, професія маркетолога зайняла в рейтингу лише четверту позицію. Ріст конкуренції і прагнення компаній вписати бренди в історію гарантують попит на маркетологів. Особливо з нестандартним мисленням.

"За такими фахівцями почнеться полювання навіть раніше, ніж через п'ять років", - упевнений генеральний директор одного з найбільших постачальників елітного алкоголю компанії "Перно Рікар Україна" Денис Ошанін.  Дефіцит маркетологів буде обумовлений іноземними інвестиціями і відродженням вітчизняного виробництва.

Маркетолог - це фахівець з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція матиме великий попит і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв'юєрів, що з'ясовують переваги покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльними характеристиками. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

Детальніше: Професія маркетолога